Kreta

Victoria`s Secret

Kjøpte Victoria`s Secret Mango Temptation shower gel og body lotion på Duty free shoppen på Chania flyplass på vei hjem igjen. Lukter helt fantastisk og holder huden fuktig lenge. I LIKE!!

God morgen

Hei og god morgen. Først av alt vil eg takke alle som besøkte bloggen min i går og la igjen kommentarer på innlegget om syden-svangerskap - diabetes:) ligger i dag på 23.plass på Topplisten Berge...

Bilder- Strand

I går etter at i hadde spist gikk vi heller på stranden hjem igjen til hotellet. Kjempe fint,så måtte ta noen bilder.

Chania

Hei og god kveld. I dag tok vi oss en liten tur på stranden etter frokost. Fikk tatt en god del bilder av bølgene med speilreflekskamera. Kommer til å lage et eget innlegg med bildene når vi er k...

Dagen i dag.

I dag har vi virkelig daffet.. Våknet rundt kl 09.30 men låg å surfet på Facebook til 10.30. Så gikk vi en kjapp tur på butikken for å kjøpe noen rundstykker til frokost. Etter frokost har vi ege...

Daff

Hei hei. I dag har vi hatt en skikkelig daffe dag og det har vært helt supert:) Ble ca 2 timer ved bassenget og det var nok for min del. Ellers har vi tilbrakt resten av dagen på rommet/balkongen.S...

God morgen

Titter bare innom for å ønske dere en super fin mandag. Vi skal straks spise frokost så slappe av ved bassenget. Vi koser oss skikkelig. Beklager at innleggene ser litt rotete ut,men skiver enten...

Dagen i dag...

Hei igjen.I dag sov vi lenge og det var skikkelig herlig. Spiste en sen frokost på balkongen og etter det gikk vi å la oss ved bassenget. Ble vel til sammen to timer og så måtte vi ha en pause. Tat...

God morgen

Hei og god morgen dere. Nok en ny dag på Kreta har så vidt begynt. I går slappet vi av ved bassenget, handlet inn litt mat og spiste på Jay Jay's, utrolig god mat der,vi spiste der i fjor også. Den...

Fantastisk!

Hei og god morgen alle sammen. Nå ligger Roy Inge og eg å koser oss ved bassenget. Flyturen ned gikk kjempe bra og heldige meg ble plassert ytterst og bare 2 meter fra toalettet:) Da vi kom til fly...

♥ Challenge day - 27. En ferie du vil på igjen

Det må rett å slett være Kreta♥ Elsker det greske landskapet, menneskene ja egnelit alt med det. Bare vært på Kreta en gang, men like meg veldig godt der. Og kunne virkelig tenkt meg å rei...

Litt flere bilde fra Kreta tatt med speilreflekskamera

Vi kjørte gjennom maaange små landsbyer. En landsby måtte ha en kirke og en taverna for å kunne kalle seg en landsy. Altså man ser maaangen små kirker, ganske fine. Sjekk den utsikten!! ...

Sandefjord

Da at vi vært på Torp flyplass i ca 1 time. Fått spist oss hver vår grove baguette:) og sitter nå å slapper av med hver vårt blad(2 i mitt tilfelle). Flyturen fra Chania gikk veldig bra, eg sov for...

På vei hjem

Hei og god morgen. Da var vi kommet oss så langt som til Gaten,sitter å ventet på Boarding. Kjenner på kroppen at eg bare har sovet i underkant av 2 timer og er veldig klar for å komme ombord,satse...

Spa

Hei hei. Da har vi slikket sol en siste gang her nede på Kreta. Skal nemmelig på spa om 30 min og bør ikke være i solen etterpå pga vi skal ha body scrub./pealing. Eg skal ha en behandlig som heter...

Bilder fra søndag

Soling i Better Bodies:)

Tirsdag 28.08.12

Hei hei alle sammen. Ingen soling på meg i dag, har begynt å flasse litt på brystkassen, og vil ikke at det skal bli værre, så i dag sitter eg i skyggen utforbi rommet vårt. Det blåser litt i dag, ...

En ny uke.

Ja, da var mandagen over! Dagene har gått kjempe fort, og på torsdag reise vi hjem igjen til Norge. Kjenner på kroppen at det skal bli godt å komme hjem til hverdagen igjen, savner sunn mat, gode t...

My beloved Crete

På torsdag den 23.08 var vi på en utflukt i regi av Apollo som het " My beloved Crete". Vi ble hentet på hotellet med buss kl 08 og der i fra kjørte vi til det første stoppet,det var et brenneri de...

Flere bilder fra Spinalonga.

Her kommet litt flere bilder fra Spinalonga utflukten våres. Bildene er tatt med speilreflekskamera,Canon EOS 600D.!! Aigios Nicolaos Vannet er bare så nydelig her nede. Tror det holde...

Bilder fra Chania .

Så nydelig! Samboeren og meg i Chania <3

Leiebil

Da sitter vi trygt på hjemme igjen på hotellet:) turen gikk ganske bra og vi har fått sett mye fint. Militær minnesmerker/graver i Souda bukten,mye flott natur og nydelige utsikter. Nå skal vi spis...

Herlig lørdag

Hei og god morgen. Da har vi spist en god frokost og er på vei for å hente leiebilen;) gleder meg! Har krysset av en del plasse på kartet som vi skal besøke:) kommer masse bilder.

Bilder fra spinalonga

Hei hei. Her kommer flere bilder fra spinalonga.Bilde av øya tatt fra båten da vi ankom spinalonga. Endelig i land på Spinalonga.Kø for å komme innDen originale kirken de brukte under Lepratiden.Ho...

Photoshoot.

Hei og hopp. Her kommer det noen bilder fra en liten photoshoot vi hadde på mandag og bilder fra Chania turen vi hadde i går. Samboren har knipset mange fine bilder. Overførte de til pc`n i går kve...

Spinalonga

Hei hei i går var på øyen spinalonga fra boken "øya". Vi sto opp kl 04.45,bussen kom å hentet oss kl 05.45 og det er god med litt tid til å dusje og stelle seg:) det var ganske varmt på bussen og e...

Nok en flott dag på Kreta

Som fortalt i sist innlegg startet vi dagen med en liten treningsøkt etterfulgt av frokost. Vi har for det meste lagt ved bassenget i dag og tatt livet helt med ro. Ellers har vi vært på butikken å...

Dagen i går+ litt bilder fra i morningen i dag .

I går gjorde vi ikke så mye egentlig. Sto opp kl 9.15 og gikk for å spise frokost, etter frokosten gikk vi på inspirasjonsmøte med Apollo,der bestilte vi to utflukter, en på tirsdag og en på torsda...

Søndag

Hei hei kjære lesere. Her kommer litt update fra gårsdagen, vi fant oss en liten resturant litt opp i høyden slik at vi fikk se den fine utsikte. De tok vi oss først noen drinker å bare slappet av ...

Første og andre natt

Hei hei her kommer en liten update fra de siste to dagene. Annkom hotellet på torsdag rundt kl 17 lokaltid,sjekket inn,fikk hotell nøkkelen og gikk for å finne rommet vårt,ble litt skuffet når vi f...

Ikke lenge igjen

Dagen i dag har gått i pakking og rydding. Skal legge oss nå for å så stå opp igjen kl 03.30,vi må kjører til flyplassen (flesland ) rundt 04.30-04.45. Flyet går kl 06.30 til Torp og kl 10.55 fra T...

1 mnd og 5 dager til Kreta.

Da er nedtellingen offiselt startet, i dag er det 1 mnd og 5 dager til meg og min kjære skal nyte late dager i varmere strøk! ♥Kreta♥ Såg værmeldingen for denne uken, SOL og fra 28- 36...