august 2012

Sandefjord

Da at vi vært på Torp flyplass i ca 1 time. Fått spist oss hver vår grove baguette:) og sitter nå å slapper av med hver vårt blad(2 i mitt tilfelle). Flyturen fra Chania gikk veldig bra, eg sov for...

På vei hjem

Hei og god morgen. Da var vi kommet oss så langt som til Gaten,sitter å ventet på Boarding. Kjenner på kroppen at eg bare har sovet i underkant av 2 timer og er veldig klar for å komme ombord,satse...

Spa

Hei hei. Da har vi slikket sol en siste gang her nede på Kreta. Skal nemmelig på spa om 30 min og bør ikke være i solen etterpå pga vi skal ha body scrub./pealing. Eg skal ha en behandlig som heter...

Bilder fra søndag

Soling i Better Bodies:)

Tirsdag 28.08.12

Hei hei alle sammen. Ingen soling på meg i dag, har begynt å flasse litt på brystkassen, og vil ikke at det skal bli værre, så i dag sitter eg i skyggen utforbi rommet vårt. Det blåser litt i dag, ...

En ny uke.

Ja, da var mandagen over! Dagene har gått kjempe fort, og på torsdag reise vi hjem igjen til Norge. Kjenner på kroppen at det skal bli godt å komme hjem til hverdagen igjen, savner sunn mat, gode t...

My beloved Crete

27.08.2012

Siren Mari TeiglandLag eit visittkort

På torsdag den 23.08 var vi på en utflukt i regi av Apollo som het " My beloved Crete". Vi ble hentet på hotellet med buss kl 08 og der i fra kjørte vi til det første stoppet,det var et brenneri de...

Flere bilder fra Spinalonga.

Her kommet litt flere bilder fra Spinalonga utflukten våres. Bildene er tatt med speilreflekskamera,Canon EOS 600D.!! Aigios Nicolaos Vannet er bare så nydelig her nede. Tror det holde...

Bilder fra Chania .

Så nydelig! Samboeren og meg i Chania <3

Leiebil

Da sitter vi trygt på hjemme igjen på hotellet:) turen gikk ganske bra og vi har fått sett mye fint. Militær minnesmerker/graver i Souda bukten,mye flott natur og nydelige utsikter. Nå skal vi spis...

Herlig lørdag

Hei og god morgen. Da har vi spist en god frokost og er på vei for å hente leiebilen;) gleder meg! Har krysset av en del plasse på kartet som vi skal besøke:) kommer masse bilder.

Bloggurat.

Jeg har plassert min blogg i Bergen på norske bloggkart!

Bilder fra spinalonga

Hei hei. Her kommer flere bilder fra spinalonga.Bilde av øya tatt fra båten da vi ankom spinalonga. Endelig i land på Spinalonga.Kø for å komme innDen originale kirken de brukte under Lepratiden.Ho...

Photoshoot.

Hei og hopp. Her kommer det noen bilder fra en liten photoshoot vi hadde på mandag og bilder fra Chania turen vi hadde i går. Samboren har knipset mange fine bilder. Overførte de til pc`n i går kve...

Spinalonga

Hei hei i går var på øyen spinalonga fra boken "øya". Vi sto opp kl 04.45,bussen kom å hentet oss kl 05.45 og det er god med litt tid til å dusje og stelle seg:) det var ganske varmt på bussen og e...

Nok en flott dag på Kreta

Som fortalt i sist innlegg startet vi dagen med en liten treningsøkt etterfulgt av frokost. Vi har for det meste lagt ved bassenget i dag og tatt livet helt med ro. Ellers har vi vært på butikken å...

Dagen i går+ litt bilder fra i morningen i dag .

I går gjorde vi ikke så mye egentlig. Sto opp kl 9.15 og gikk for å spise frokost, etter frokosten gikk vi på inspirasjonsmøte med Apollo,der bestilte vi to utflukter, en på tirsdag og en på torsda...

Søndag

Hei hei kjære lesere. Her kommer litt update fra gårsdagen, vi fant oss en liten resturant litt opp i høyden slik at vi fikk se den fine utsikte. De tok vi oss først noen drinker å bare slappet av ...

Første og andre natt

Hei hei her kommer en liten update fra de siste to dagene. Annkom hotellet på torsdag rundt kl 17 lokaltid,sjekket inn,fikk hotell nøkkelen og gikk for å finne rommet vårt,ble litt skuffet når vi f...

Ikke lenge igjen

Dagen i dag har gått i pakking og rydding. Skal legge oss nå for å så stå opp igjen kl 03.30,vi må kjører til flyplassen (flesland ) rundt 04.30-04.45. Flyet går kl 06.30 til Torp og kl 10.55 fra T...

Første natt

Hei og god morgen kjære lesere. Da har vi hatt vår første natt i tomannsboligen,og det gikk veldig bra. Sov kjempe godt:) vi ankom Osterøy rundt kl 8 i går kveld,ble møtt med mange gode klemmer,og ...

On the road again

Da var vi på vei til Bergen, sitter å venter på å få kjøre ombord på fergen (mortavika - arsvåg).Nå kjører vi ombord:)

2 timer igjen

Straks ferdig med pausen(min siste) og det er bare 2 timer igjen til eg er ferdig på jobb og skal flytte fra Stavanger!! Ganske merkelig egentlig! Men blir kjekt å flytte tilbake til Osterøy:) Komm...

Da er dagen kommet.

Hei og god morgen alle sammen. Da var dagen kommet,i dag flytter vi til Bergen/Osterøy. Akkurat våknet,skal gjøre meg klar for min aller siste dag på jobb i barbehagen. Blir nok ganske merkelig å f...

Siste helg i Stavanger

Da var siste helgen i Stavanger over og den har vært ganske så bra. Nydelig vær,mye grillmat og boblebad:) en liten mini ferie rett å slett! I morgen er det jobb igjen,bare to dager igjen på jobb. ...

Grilling på gang

Hei hei. Hadde en kjekk tur på byen i går, fint vær og god temp. Ble litt bowling på Harbour,eg tapte!! Nå er det grilling,og kanskje det blir litt boblebad i kveld også. I morgen er det seintvakt ...

Boblebad

Koser oss i boblebad ned Cider. Snart grillmat. Livet er herlig på luksus hotell aka svigers:)

Da er vi offisielt flyttet ut

Da er vi offisielt flyttet ut og levert nøkkelen. Blitt litt lite blogging den siste dagen pga av flytting,i går var eg på jobb til 16.30, og vi begynte å rydde med en gang eg kom hjem,fikk vasket ...

Inspirasjon til bryllupet.

tattoo

Elsker drømmefangere, er vel litt spirituel av meg, har alltid likt drømme fangere og åndelige ting. 3 av mine 4 tattoos:D Venter på pakke i posten.. Gleder meg til å prøve disse produktene.

2 år siden.

I dag er det nøyaktig 2 år siden eg flyttet ned til Stavanger for å bo sammen med verdens beste ♥ og 7 dager til eg pakker han med meg og flytter tilbake igjen til Osterøy. Skulle nesten tro ...

1 uke igjen:)

I dag er det 1 uke til vi flytter til Osterøy

New week.

Hei hei. I dag hadde eg seinvakt på jobb, noe eg aldri har på en mandag, og det kjentes på kroppen. Var skikkelig trøtt og hadde ikke så veldig lyst å reise på trene..but I did! Og det var fantasti...

Søndag.

Denne helgen har eg virkelig daffet! Og det har vært heeerlig! Veldig gode rundstykker.

Lørdagen i bilder.

Er ikke den tattoen bare nydelig??

Tattoo

Denne har eg veldig lyst til å få tatovert på kroppen, på siden av ribbbeinet. Hva synes dere? :D

What to do?

Hei♥ Sov til kl 11 idag, fantastisk herlig! Daffet forann tv siden eg sto opp. haha. Elsker lørdager! Blodsukkeret mitt var endelig der det skulle være i dag tidlig, 5,4 fastende blodsukker,...

Pictures

Sit up. INSTAGRAM sirenmari.

Venter på pakke i posten..

I går bestilte eg litt produkter fra Yves Rocher og gleder meg til de kommer, tar ca 1 uke. Her er noen av produktene eg bestilte. Denn har eg prøvd før, lukter skikkelig god kaffe. ...

Lik siden min på Facebook da vel:D

Hei hei. for en stund tilbake laget en en side på Facebook. For de som har lyst til å følge meg gå på Facebook , noe eg hadde blitt kjempe glad for så finner dere siden min her på denne linken HE...

Dagen i bilder

Antioksidanter på strå. Nei, eg har ikke spist blåbær! Spindelvev. Aldri sett en sånn edderkopp. Drit stor!! Go`gutten Kris Leander. ♥ Go`gutten Loke♥ Kris Leander sin ...

Snart helg.

Heisann og hoppsann.. Sitter å har pause, ferdig om ca 10 min. I dag blir det som sagt ikke trening, men middag hos svigers og i dag kommer svigersøster, typen og tvillinguttene Loke og Kris Leande...

Trening unnagjort!

Aaah for en herlig følelse!! Støl i rumpa og armene, ingenting er bedre enn det etter 1 time og 30 min på Elixia:D Godt sliten i kroppen, så sovner nok fort i dag ja. Ble en ganske god økt i dag o...

Lillelørdag

Hei å hå. Da var det allerede blitt onsdag, tiden går så sinnsykt fort! Men eg liker det! Tidligvakt i dag, så er ferdig kl 14.40, da er det rett på trening, har pakket Elixia sekken min og den bli...